Ellia
    Hej!
    Jag pluggar just nu komvux för att komplettera mina F betyg från gymnasiet.
    Jag behöver få ut min studieplan för att skicka till försäkringskassan(psykisk ohälsa), men jag hittar inte vart jag kan få ut min studieplan någonstans!
    Ska jag kontakta den som är ansvarig för utbildning(miroi), eller dom jag ansökt hos(min hemkommun) för att få utbildningen?
    Tack på förhand

    1 Svar

    Anna SYV på FrågaSYV

    Hej Ellia,

    kontakta båda ställena samtidigt. Du kan skriva ett mail där du ber att få ut din studieplan och skicka det mailet både till komvux i din kommun, till Miroi och till din mentor på utbildningen, om du har någon mentor; det skadar inte att fråga på flera ställen.
    Hoppas du får ut din studieplan snabbt.
    Tips! du kan också be din handläggare på Försäkringskassan att hen begär ut din studieplan från komvux och/eller från Miroi.
    Vänligen
    ANNA