Lexie
    Hej,

    Jag tog studenten förra veckan och undrar vart man kan se hur många poäng man har? Har för mig att det ska gå att se på antagning.se men det står inget där, så undrar även hur lång tid det kan ta för dem att laddas upp där?

    Tack på förhand

    1 Svar

    Milla SYV på FrågaSYV

    Har du sökt någon högskoleutbildning? Om Ja och du även i tid, senast idag, den 21 juni 2018, bekräftar att du är Behörig - kommer antagning.se räkna ut ditt meritvärde - separat till varje sökt högskolealternativet.

    Du kan ringa till antagning.se tel.0771-550720 och tel.tid kl9-16 på vardagar.

    Studie- och yrkesvägledare