Hej Anders,

    mitt förslag är att du kontaktar CSN, som ansvarar för studiemedel.
    Du kan börja med att testa www.csn.se%2Fmina-sidor.html" target="_blank" rel="noopener">Mina sidor

    om du inte sedan innan har inloggning, borde du kunna skapa den. Det är möjligt att du, som inloggd på "Mina sidor" på CSN´s hemsida kan se hur många veckor du har kvar. Kan du inte logga in eller ej som inloggad ser den info som du vill ha, kontakta CSN.