Jonathan
    Jag tog studenten 2015 och lyckades inte helt och hållet att få rätt på mitt gymnasiearbete innan det var dags att gå ut. Jag bor numera utomlands, men är fortfarande folkbokförd i Ängelholm. Finns det möjlighet att göra det på distans eller måste jag finnas på plats för att läsa upp det?

    1 Svar

    Anna SYV på FrågaSYV

    Hej Jonathan!

    Kontakta

    Ritva Bris
    [email protected]

    Cecilia Andersson
    [email protected]

    som arbetar med vuxenutbildningen i Ängelholm. Maila till dem om att du behöver ta ut Examensbevis från Komvux, att du ej har godkänt i Gymnasiearbete och fråga hur du kan få godkänt betyg i GA, om du behöver finnas på plats i Ängelholm eller om du kan göra det på distans.

    Lycka till! Jag lovar att hålla tummarna för dig!

    ANNA