Elin
    Hej!

    Jag har en i min närhet som just nu pluggar första året på barn och fritidsprogrammet inrikting fritid hälsa. Han vill efter sommaren flytta hem igen och fortsätta plugga här men problemet är att det inte finns någon sådan linje i vårat område, vilka linjer kan han byta till utan att behöva läsa om hela ettan? Måste man hålla sig till exakt samma linje?

    1 Svar

    Mikael SYV på FrågaSYV

    BF liknar inte ngt annat program så pass mycket att det skulle vara möjligt att läsa åk 2&3 på ett annat program; man måste alltså fortsätta på samm program eller söka till åk1, på nytt, om man vill läsa på ett annat program.