Angelica
    Hej! Jag har lite frågor kring arkitektur i Danmark.
    Vilka skolor har arkitektprogrammet?
    Jag har kompletterade betyg, kan jag söka?
    Hur söker jag? Genom optagelse.dk?

    Mvh Angelica

    1 Svar

    Peter SYV på GymnasieGuiden

    Hej Angelica,
    vi har inga egna experter på studier utomlands, utanför Sverige, tyvärr.

    Vi kan hjälpa dig endast genom att ge dig länkar till de hemsidor som vi bedömer som pålitliga och där du själv sedan får leta efter information, ex. till följande sida: www.ug.dk

    Vi kan också ge råd att du kontaktar EURES-rådgivare, expert på Danmark (som egentligen är expert på den danska arbetsmarknaden men ofta kan även hjälpa till med att svara på frågor om utbildningssystemet i "sitt land"); E-post adress till EURES-rådgivare, expert på Danmark är [email protected]

    Hälsningar

    Peter syv