Hej Eh,
    de två städer som vi har uppgifter om att någon gymnasieskola erbjuder läsa Koreanska som Moderna språk är Stockholm och Göteborg.
    I Stockholm är det Cybergymnasiet-odenplan och i Göteborg finns det Språkcentrum där gymnasieskolorna kan köpa språkkurser, däribland kan även koreanska bli aktuellt som modernt språk.

    Vi har inga uppgifter om att någon gymnasieskola i Malmö skulle erbjuda läsa koreanska.
    Om du själv hittar mer info - var god dela med dig till oss!

    Vänligen
    ANNA