Mahsa
    Hej,
    Jag undrar om det finns någon skola i Stockholm som undervisar turkiska som moderna språk. Jag har sett att det finns i Göteborg. Tack på förhand
    • Peter : Med "skola" menar du gymnasieskola? eller någon annan sort skola, ex. Studieförbund, som t.ex Folkuniversitetet?

    1 Svar

    Anna SYV på FrågaSYV

    hej Mahsa, vi har sedan innan uppgift om att Gullviva gymn.>>> hade undervisning i bl a turkiska som moderna språk, men jag är inte säker på att det stämmer, pga det just nu på skolan hemsida ej finns info om det.
    Vi kontaktar skolan nu, på en gång, och så fort vi får svar - svarar vil till dig. Ingen annan gymansieskola i Stockholm har, enligt våra uppgifter, Tyvärr! - undervisning i turkiska som moderna språk.
    Om du själv hittar annan info, var god hör av dig till oss.

    Vänligen

    ANNA