Hej Katarina!
    Ansökningsperioden till VT2019 startar den 15 sept. 2018 och tills dess kan det ev. tillkomma fler lärosäten. Du får antingen vänta till 15 sept (vanligtvis startar ansökn.period kl.13 den dagen) - och se vilka utbildningar blir sökbara på www.antagning.se eller kontakta alla de lärosätena som erbjuder socionomprogrammet och fråga om de har planer på att öppna ansökan till våren nästa år.

    Högskolornas/universiteternas gemensam hemsida är www.studera.nu

    Vänligen
    ANNA