Julia SYV på FrågaSYV

    Hej Wahid,

    vilka kurser som din komvux /i den kommunen där du läser på komvux/ kan erbjuda? Om du vill satsa på prövning, är det också viktigt att veta vilka kurser som du har en realistisk möjlighet att få anmäla dig till? Vilka 50 p.-kurser som du redan har betyg i?
    Sedan är det också så att jag håller med det som står i en kommentar till din fråga att det beror mycket på vad JUST DU är duktig på; vilka ämnen som JUST FÖR DIG är lättare att få höga betyg i.

    Det är alltså, enligt min mening, omöjligt att ge ett generellt svar på din fråga.
    Vänligen

    Julia syv