Julia SYV på FrågaSYV

    Ja, Roni, det funkar bra! I Sam-beteende >> ingår alla kurser som krävs för behörighet.

    Frågor och svar taggade med 'historia2b' (1 st.)

    • Sofia

      Hoppa av historia 2b-kultur?

      Hej! Jag läser just nu sista året på en fotografi linje på gymnasiet. Jag känner att jag är översvämmad med kurser och en av mina kurser, Historia2b är bara ett orohetsmoment för mig. På universitetet har jag tänkt att läsa socionomutbildningen. Behövs historia2b för att komma in på...

      Anna: : Hej Sofia, av din fråga framgår inte på vilket gymnasieprogram du läser. "Fotografi" kan ligga som profil under någon av inriktningar på flera olika gymnasieprogram och det skulle... Läs hela svaret