Julia SYV på FrågaSYV

    Ja, Roni, det funkar bra! I Sam-beteende >> ingår alla kurser som krävs för behörighet.

    Frågor och svar taggade med 'vidarestudier för lärare' (1 st.)

    • Nellma

      Studera vidare från lärarexamen?

      Jag vill ha tips på program/utbildningar som jag kan komplettera min lärarexamen/företagsekonomexamen med. Jag är i grunden utbildad och legitimerad gymnasielärare i bild/media samt i företagsekonomi. Jag har även en fil kand i företagsekonomi och utbildningsstudier/didaktik. Jag gillar att...

      Anna: : Hejsan, det är jättebra att du vill studiera mera. Utbildningsutbud till hösten 2018 blir klar till den 15 mars 2018 och kommer att visas både på www.studera.nu som är högskolornas... Läs hela svaret