Mohammed
    Jag har gått klart naturvetenskapsprogrammet med 3 F (kemi 1, kemi 2, Matte 3c). Jag gillar inte fysik och matte. Så vilket jobb med bra lön kan jag välja. Om vi säger att lönen är minst 27 tusen.

    *Jobb som tandläkare, tandhygienist, apotekare, pilot, veterinär, läkare och forskning gillar jag inte.

    1 Svar

    Milla SYV på FrågaSYV

    Det finns tusentals olika yrken som inte kräver att man ska gilla matte eller fysik.

    Kika gärna på många olika yrkespresentationer; börja exempelvis med Arborist >> eller Lokförare >>

    Studie- och yrkesvägledare