Mikael SYV på FrågaSYV

    Hej Felix!

    du söker på samma sätt som du sökte förra året; genom att lägga in din ansökan på antagningssida och du konkurrerar med dina grundskolebetyg.

    du fick inte inloggningsuppgifter antar jag men om du kontaktar ditt antagningskansli, kan du få inloggning och kan lägga in din ansökan under omvalsperioden ...

    även SYV på din gamla grundskola borde kunna på sin syvinloggning lägga in din ansökan ...

    om du inte har kontaktuppgifter till ditt antagningskansli, se på www.antagningskanslier.se eller hör av dig med svar om var du bor, så får du kontaktuppgifterna från oss på fråga SYV !

    hälsning

    Mikael syv