Sara
    Hej.
    Jag vill läsa på distans: Visual merch-butiksdekoratör/kommunikatör.
    Mitt problem är att jag inte hittat någon med studiestöd, eller med poäng.
    Vet ni något?

    1 Svar

    Anna SYV på FrågaSYV

    Hej Sara!

    Det finns tre pågående yrkeshögskoleutbildningar till Butikskommunikatör men vi vet ännu inte om de kommer att ha nya starter. Myndighet för yrkeshögskola brukar i slutet av januari meddela beslut om vilka YH som får ha nya starter och vi hoppas att Butikskommunikatör är en av dem som får nya starter beviljade.

    Det beviljas nya Yrkeshögskoleutbildningar kontinuerligt under året men det är en stor "utsläpp" av nya starter just i slutet av januari, så kolla gärna på www.yhguiden.se i början av februari eller ställ en fråga till Fråga SYV om ca en månad.

    Bästa hälsningar

    ANNA