Julia SYV på FrågaSYV

    Hej Emma,
    tyvärr finns det idag endast en utbildning inom yrkeshögskolan till Visual Merchandiser - https://www.yhguiden.se/utbildning/frans-schartaus-handelsinstitut/visual-merchandiser-frans-stockholm som vi känner till och den är i Stockholm.
    Nya yrkeshögskoleutbildningar kommer att beslutas mot slutet av januari 2019 och då visas de på www.yhguiden.se i februari 2019. Vi hoppas fler utb. till Visual Merchandiser kommer att beviljas.
    Vänligen
    Julia syv