Tyvärr, Sara!

    Hittar ingen framtida start över huvudet taget - varken bunden till skola eller på distans. Det finns tre pågående YH men de ej har någon beviljad framtida start.

    Du kan kontakta Myndighet för yrkeshögskola och fråga vad finns det för planer, men just i dagens läge finns det ingen utbildning att söka inom det område som du är intresserad av.

    Här får du kontaktuppgifter till Myh:

    Tel.nr 010-209 01 00 Växeln är öppen vardagar 8.00 - 17.00

    E-post: [email protected]

    Lycka till!

    ANNA