Flutur
    Vad kan ni säga om xpectum redovisningekonom en distancutbildning med xpectum. ??? Jag har diploma 4 år mott ekonomi men det var länge sen och jag tänkte att göra en online kurs som redovisningekonom men jag är rädd om den kurs är "falsk". Tack

    1 Svar

    Anna SYV på FrågaSYV

    Hejsan,
    vi på Fråga SYV har ingen erfarenhet av det utbildningsföretaget som du nämner i din fråga; kan därför inte säga någonting om deras utbildningkvalité eller ngt. annat om dem, över huvudet taget.

    De utbildningar som vi kan rekommendera är de inom Yrkeshögskola. Detta bl.a för att de står under tillsyn av Myndighet för yrkeshögskola och garanterat håller tillräcklig hög kvalité.

    Kika gärna på listan på yh-utb till redovidningsekonom - yhguiden.se/resultat?Education.text=redovisningsekonom

    och det finns några få distans-utbildningar till redovisningsekonom inom yrkeshögskola, men de börjar, enligt våra uppgifter i jan 2020, ej aug.sept 2019.