Hevi
    Hej!
    Jag läser just nu på mitt andra år i naturvetenskapsprogrammet på Malmö Borgarskola. Jag har nyligen börjat intressera mig för att bli neurolog, däremot vill jag inte bli utbilda mig till läkare då jag tycker att det är en för lång process. Därför undrar jag om ni kan tipsa om yrken som liknar vad en neurolog gör?
    Tacksam för svar.

    2 Svar

    Anna SYV på FrågaSYV

    Hej Hevi,
    yrken kan likna varandra på många Olika sätt; exempelvis kan man tycka att yrken inom Vården - alla, från vårdbiträde till överläkare, liknar varandra.
    Kika gärna på många olika yrken på www.framtid.se - där finns det tusentals presentationer.