Fredrik
    Hej
    Jag avslutar alldeles strax 4 kurser a 100 p, jag läser på komvux nivå, jag riskerar att få F i en av de kurserna (100 p), nu är min fråga, då jag påbörjar mina nästa kurser som är på 450 poäng, riskerar jag att ej få studiemedel i den kommande perioden??

    1 Svar

    Melina SYV på Framtidsskolan

    Hej Fredrik!

    Det kan jag tyvärr inte svara på, kontakta CSN.se för exakt informtion för vad som gäller för dig i just ditt fall.

    Vänliga häslningar
    Melina, studie- och yrkesvägledare