Mikael SYV på FrågaSYV

    Det är två olika frågor du ställer:

    - om du kan börja om nian, är det rektor på din grundskola som bestämmer. Har du många icke-godkända betyg från nian?

    - ang. gymnasieval: omvalsperiod är slut för länge sedan och snart börjar Antagningsbesked komma. Se vad du får i antagningsbesked och om du inte blir nöjd med det beskedet du får, hör av dig igen - till oss, men helst även till ditt antagningskansli.

    Hälsningar

    Mikael SYV