Tomas
    Hej
    Att jobba som svensk med svensk master i England hur funkar det om man nu har Industriell ekonomi - Industrial Management and Logistics eller om man har samhällsplanerare master? krävs det någon form av kompletterande utbildning för att jobba utomlands?

    Mvh
    Tomas

    1 Svar

    Anna SYV på FrågaSYV

    Hej Tomas!

    Du får kontaktuppgifter till EURES-rådgivare som är experter på arbetsmarknadsfrågor och för England finns det många som man kan kontakta. Jag hittade 13 EURES-rådgivare men du måste skriva till dem på Engelska.

    En av dem kan också svara på franska och spanska, här är kontaktuppgifter till just den EURES-rådgivare:
    Aileen Oliver
    Outer London - South
    +00000 44(0)20 8172 4102
    [email protected]
    Kontakspråk: engelska (en), franska (fr), spanska / kastiljanska (es)

    Jag hoppas mitt svar blir till hjälp för dig!

    ANNA