Manaf

    Hej! Jag har ansökt på universitet och min ansökan ser ut enligt följande: 1- Reserve (jag savarade jag) 2- Behörig (finns inget svarval) 3- SEN ANMÄLAN ÄNNU EJ HANDLAGD (finns inget svarval) 4- Antagen (jag svarade jag) Min fråga är: Hur kommer min ansökan att behandlas? (Om jag inte accepteras till nr 1 vill jag behålla min plats vid nr 4 och hoppa över nr 2 och nr 3.)

    1 Svar

    Julia SYV på FrågaSYV

    Hej Manaf,

    den frågan är bra att ställa till Antagning.se för att det är de som behandlar ansökan till högskoleutbildningar. Du får gärna ringa till dem - kl.9-16 på vardagar tel.nr 0771-550720

    Allmänt gäller
    Om du fick besked ANTAGEN och svarade Ja på det, så har du den platsen.
    Att komma in från RESERV kan inte garanteras.

    vänigen
    Julia syv