Michelle
    Jag sökte till den fristående kursen för engelska B då jag har läst engelska 5 o har sett att engelska 5 motsvarar engelska A men ändå blev jag nekad till Engelska B för att jag inte har engelska A? Varför blir det så? Måste jag läsa Engelska A igen isåfall??

    1 Svar

    Milla SYV på FrågaSYV

    Hej Michelle,

    du skriver om att du sökte till den fristående kurser för engelska B - är det på högskolenivå du sökte?

    För att på gymnasiet upphörde de "gamla kurserna" som t.ex Engelska B helt - sista juni 2016.

    Studie- och yrkesvägledare