Evelina

    Hej! Om man står som reserv 12 i BII-gruppen där 8 stycken blivit antagna, betyder det att nästa i urval tas det från reservlistan? Så om 8 antas igen i urval 2 så blir jag reserv 4? Nu har jag kollat och dom har tagit in 7-8 i BII-gruppen varje år i både urval 1 och 2. Jag förstår att vad som helst kan hända och att ni inte kan svara på om jag just blir reserv 4 efter urval 2 men jag tänkte mest bara på om de som blir uttagna i urval 2 dras från reservlistan.

    1 Svar

    Anna SYV på FrågaSYV

    Du får läsa noga info på www.antagning.se och vid oklarhet kan du ringa till dem på tel nr 0771-550720 kl.9-16 på vardagar.

    obs! Det hjälper tyvärr inte att gå lågt reservnummer om alla antagna tackar Ja till sina platser; i så fall kommer ingen från reserv in, alls.