Liselotte SYV på GymnasieGuiden

    Ja, det får du. Det går bra att läsa en av kurserna på nivå 1, sedan en av kurserna på nivå 2 och sedan en av kurserna på nivå 3 i matematik.
    Matte 3b är lite mer inriktad på Ekonomi och Matte 3c - på Naturvetenskap. Sedan går alla spåren ihop på nivå 4; det finns endast en kurs - Matte 4 utan några spår.

    Innehåll i mattekurserna kan du se på www.matteboken.se

    Vänligen
    L.

    Liselotte