Frågor och svar taggade med '17 a' (1 st.)

    • sandra

      Meritpoäng oavsett E betyget?

      Hej, så jag är ju nästan klar med mina studier i komvux, har runt 17 A (A i Eng 7 - 1, 0 meritpoäng) och fem B och två E i matematik. Jag fick bra betyg i Italienska 1 men italienska 2 går inte så bra för mig så jag tänkte välja...

      Julia: : Hej Sandra,jag vet inte vad "grundliga meritvärde" är... :) men även E betyg i en kurs som ger meritpoäng är mer värt än A i en lika stor kurs som inte ger meritpoäng. Det blir... Läs hela svaret