Hemlig

    skulle jag kunna skriva om folkmord, ifall jag går natur inriktning samhälle? då jag skulle vilja skriva om ett folkmord som förekom år 1915

    • Ludmila : Det är upp till din handledare i gymnasiearbete att godkänna temat och frågeställningar.

    1 Svar

    Tim SYV

    Hej Hemlig, :)
    jag håller helt med Ludmila (se kommentar till din fråga). Det är faktiskt i mångt och mycket en tolkningsfråga om vilka teman som passar in i olika program/inriktningar och tolkningsföreträde är det Handledaren för ditt GA som har. Så du måste med ditt förslag vända dig till din handledare på din skola.