Alva
    Hej,

    Jag vill nu se mina preliminära chanser av att komma in på det gymnasie som jag sökt men jag har dessvärre tappat bort mina inloggningsuppgifter, alltså det man fick hemskickat innan man ansökte i januari-februari. Jag har tappat bort lappen och har verken kvar användarnamn eller lösenord. Vad ska jag göra för att få inloggningsuppgifterna igen?

    Tack

    1 Svar

    Mikael SYV på FrågaSYV

    hej Alva,
    kontakta ditt gymnasieantagningskansli.
    Men det är inte så viktigt eller bråttom; därför att om du kom in eller inte gjorde det i det prelim.antagningen - spelar egentligen ingen som helst roll.

    Antagningen kommer göras om - när betygen kommer in - till slutbetyg i Grundskolan, i slutet av maj/början på juni.

    Kontaktuppgifter till alla de olika gymnasieantagningskanslierna hittar man på www.antagningskanslier.se

    Hälsningar
    Mikael syv