Boa
    Hejsan jag håller på att ansöka till en utbildning som internationell inköpare det står att jag ska bifoga snittbetyg hur gör jag det?
    • Anna : Du har taggat din fråga med ”högskola” men jag kan inte hitta ngn utb på en svensk högskola eller universitet som heter just så.

    1 Svar

    Anna SYV på FrågaSYV

    Är det en av de här yrkeshögskoleutbildningar som du söker?

    Skicka med kopior på dina betyg. Om du behöver uppge en siffra/snittbetyg - se om du kan ta den från ngn tidigare ansökan eller räkna fram själv eller uppskatta bäst du kan - om du bifogar kopior på dina betyg, kan antagningshandläggare själv räkna fram ditt betygssnitt.

    Bäst är det att läsa noga vad som står på sidan där du ansöker och vid problem kontakta den som står som kontaktperson för just den utbildning.

    Ingen av utbildningar på svenska högskolor/universitet

    har - som jag kan se, just det namnet . Kanske är det utb utomlands du söker?