Sara
    Hej!

    Jag har glömt allt i matte när fet gäller hp för det är grundliggande saker som man använder inte riktigt längre. Hur ska jag förbättra mig? Jag vill förbättre mig på svenskan samt engelska. Jag är en utländsk så jag behöver att jobba extra med svenska. Kan du tipsa mig med allt möjligt för att kunna bli bättre på hp?

    Tack

    1 Svar

    Julia SYV på FrågaSYV

    Hej Sara,
    träna upp matematisk-logiska "biten" inför högskoleprovet kan man med hjälp av Mattecentrums hemsida.

    Att ge tips på hur man förbättrar sig i språk är svårare: läs så mycket du kan på svenska och på engelska; kolla upp nya för dig ord i ordboken.