Johan
    Hej!

    Jag har inte tänkt söka till universitet eller liknande utan är endast intresserad av få se mina betyg då jag gjort av mig med de jag fick från studenten. Hur går jag tillväga för att göra det? Jag har flyttat runt en hel del och är ganska långt bort från skolan så jag skulle föredra om man kunde skicka en betygskopia till mig via posten eller måste jag gå till min gymnasieskola?

    1 Svar

    Mikael SYV på FrågaSYV

    Hej Johan;

    jag råder dig att Kontakta din gymnasieskola och fråga om de kan skicka en kopia till dig.
    Hälsningar
    Mikael