Anonym
    Hur går det till när man ska söka till högskola om man exempelvis läst upp naturkunskap på komvux? Kan man fortfarande söka trots man inte blivit klar med kursen, eller skickas slutbetyget till antagning.se senare?

    1 Svar

    Milla SYV på FrågaSYV

    Du måste göra ansökan i tid - inom  ansökningsperiod men kan sedan komplettera: sista dag för komplettering av högskoleansökan till ht-19 är den 20 juni.

    Studie- och yrkesvägledare