Linus

    Jag går första året på en VVS utbildning och har ändrat mitt val och tänkte mig att börja Handels efter sommaren. Vad tycker ni jag borde göra hoppa av eller fortsätta gå klar den här linjen. Och hur ska jag gå tillväga?

    1 Svar

    Mikael SYV på FrågaSYV

    Mitt råd är att du gör ansökan till HA till  hösten - du gör som du gjorde förra året, lägger in din ansökan I antagningssystemet men att du nu läser klart åk1 på din nuvarande skola.

    För att få tag på inloggningsuppgifter till gymnasieantagningssidan var god kontakta personal på >>Gymnasieantagningskansliet.