Beheshta
    Går sista året på gymnasiet och har inte en aning om vad jag ska skriva om på mitt gymnasiearbete. Det ska vara nåt inom ekonomi eller juridik. Har ni några tips om vad man kan skriva om.

    1 Svar

    Anna SYV på FrågaSYV

    Hejsan,
    SYV är inte expert på ekonomi eller juridik.Trots det, pga många elever frågar om tips på teman för GA - så samlar vi olika förslag och HÄR >> en länk till den sidan.

    Viktigt!
    Temat för gymnasiearbete måste du få godkänt av din handledare för gymnasiearbete (på förhand eller i alla fall i början av ditt arbete med GA).

    Länktips: https://www.fragasyv.se/info/tema-for-gymnasiearbete .