Linnea
    Hej!

    Jag vill studera ett naturvetenskapligt basar till hosten 2017 for att ge mig behorighet till fler programm inom medicin och har inte tidigare last nagra av kurserna som ingar. Detta, som jag har forstatt, betyder att jag kommer att ansoka till universtitet fran grupp B2.
    Min fraga ar om jag far laga betyg efter mitt kompletteringsar, kommer det att sanka mitt meritvarde fran gymnasiet?

    Tack pa forhand!