Elin
    Hej! Jag funderar på att läsa till beteendevetare eller socionom, men det jag sen skulle vilja lära mig mer om är pedagogik, pedagogik i kombination med funktionsnedsättning och så vidare, min fråga är om det finns någon masterprogram i pedagogik man kan lösa efter socionom som ger mig kunskap inom det eller måste man läsa om till stödpedagog eller liknande då?

    1 Svar

    Mikael SYV på FrågaSYV

    Det går att se vilka masterprogram som finns idag men det är inte alls säkert att samma program kommer finnas om tre år... Det får man se då det blir dags för dig att söka vidare, efter kandidatexamen ...