Marina
    Hej
    jag kan inte hitta info om när nästa ansökningsperiod till komvux i Gbg blir? Jag vill börja läsa snarast och det är samhällskunskap 1a2 eller 2 som jag vill läsa; jag vill läsa på flex eller distans.
    mvh
    Marina

    1 Svar

    Anna SYV på FrågaSYV

    Hej Marina,
    som jag kan se på goteborg.alvis.gotit.se/Student så är det från 4 mars 2019 man kan börja söka till start 27 maj. Och sista ansökningsdag blir 19 mars & sista kompletteringsdag - den 26 mars.