nikolas
    Hejsan det är så att jag kom in en skola som var mitt fjärde handsval och jag ligger som reserv nr6 för mitt första handsval jag undrade när jag få reda på att om jag kom in eller inte? Jag bor i stockholm.

    1 Svar

    Anna SYV på FrågaSYV

    Hej Nikolas,

    antagning från Reserv kan pågå så länge som till slutet av september /i vissa fall/. Det går därför inte svara på din fråga med ett exakt datum... men om du i börjar av oktober ännu blir kallad från reserv, då är det nog så att du ej kom in från reserv. Men fram till slutet på september kan det fortfarande finnas viss hopp.
    Vi håller tummarna för dig!
    ANNA