Peter SYV på GymnasieGuiden

    Hejsan, antagningsgränser publiceras när antagningen blir genomfört. Man ser alltså Resultat, när det klart. Du kan för vidare info kontakta Antagning.se - exempelvis kan du ringa till antagning.se kl.9-16 på vardagar tel.nr 0771-550720

    Principen är annars den att alla Behöriga sökande konkurrerar om platser och antagninggränser kan man se när antagningen är genomförd (avslutad).
    Hälsningar
    P.