Amoola
    Eftersom att jag går första året på gymnasiet har det varit jättejobbigt att hålla koll på alla läxor samt är jag nu jättestressad för betyget kommer att sättas jätte snart. Min modersmåls lärare har talat om att betyget sätts den 27, och jag skickade in alla mina uppg det 26 för att hon sa att så fort vi blivit klara skulle vi skicka in för att hon skulle kolla på det. När jag ringde henne för att dubbel kolla om hon hade fått allt sa hon att hon redan satt betyget. jag ringde min gamla modersmålslärare och hon sa att betyget för gymnasieeleverna skulle sättas den 29!!! alltså har fått två olika datum och vet inte vilken som stämmer. Och har suttit fast än att jag är sjuk, jag svär 6 timmar i streck för att göra klart de, och sedan säger hon hon redan satt betyget.. Jag bor i lund så det är lunds kommuns regler som gäller

    1 Svar

    Mikael SYV på FrågaSYV

    Fick du veta vad du fick för betyg?

    Eftersom läraren svarade att betygen är satta, frågade du Vad du fick?