Frågor och svar taggade med 'headhunter' (1 st.)

    • Emelie

      Fristående kurser för rekrytering?

      Hej, Jag vill helst inte gå personalvetareprogrammet. Utan läsa fristående kurser och specialisera mig inom just rekrytering. Vilka kurser tror ni spontant är bra att läsa på universitetet för detta?

      Anna: : Hej Emelie,det vi vet om yrket Rekryterare uppger vi på Framtid.se/yrke/rekryterareDet är yrket, som är i Sverige är icke-reglerat och det betyder att hen som anställer eller ger uppdrag... Läs hela svaret