Hej Elizabeth,

    jag kan inte i Tabellen för utbyteskomplettering >> se en kurs Kultur-& idéhistoria med koden KUHI1202 och det betyder att ingen ny motsvarande kurs finns.
    Betyg i de "gamla kurser" där också "din kurs" finns kunde man få t o m 30 juni 2016. Från 1 juli 2016 finns det ingen möjlighet att göra prövningar eller läsa de "gamla" kurser, utan endast de nya kurser som betygsätts inom skala F-A.
    Det är alltså tyvärr så att du inte kan göra prövning i den kursen.

    Mvh

    ANNA