abc
    Om man börjar på mikrobiologi, kommer man att repetera det man har lärt sig på gymnasiet inom Biologi och Kemi under 1:an och 2:an? För att det känns att det var så länge sen.

    1 Svar

    Mikael SYV på FrågaSYV

    Tips! Låna gymnasieböcker på din f d gymnasieskola och repetera på egen hand. Jag tror inte någon egentlig repetition -på det sättet som du menar - kommer äga rum på en högskoleutbildning men fråga annars studievägledare eller utbildningsansvariga på just den högskoleutbildningen.