Adam
    Hej!
    Som alla skriver här så är det svårt att ge ett svar på denna fråga hur stor chans man har för att komma in men om ni har erfarenhet med denna situation och kan ge en uppskattning skulle lugna mig en bit.
    Jag står som reserv 2 nu på Sen anmälan (SA) precis innan kursstart på ett program som tar in 38 st, byggteknik på kau.
    Hur stor/liten är chansen tror ni att man kan komma in i dagsläget? Brukar det vara så att några brukar hoppa av vid kursstart eller är det ovanligt? ska jag ge upp om jag inte hör något den första veckan? Hur länge brukar sen anmälan vara öppen efter kursstart?

    Med vänliga hälsningar

    1 Svar

    Julia SYV på FrågaSYV

    Som reserv nr 2 har du goda chanser att komma in, så tappa inte hoppet! Vi håller tummarna!;)