Linn

    Hej! Idag 13 augusti ville jag logga in på mitt Indra konto, men det stod att det kommer vara stängt fram till imorgon klockan 10:00. Jag väntar just nu på mitt reservbesked, då jag står i plats 5 på sigrid rudebecks gymnasium. Men i själva verket, ville jag logga in idag och avstå reservplatsen men hann inte förrens de stängde ner sidan. Vad händer om jag märker att jag kommit in imorgon? Jag vill hellre gå på Donner som jag kommit in på nu, men kommer jag inte ha något som helst val? Inte ens om jag kontaktar sigrid och säger att de kan ta in andra personen i kön istället för mig? Är jag körd..? Är det ens under detta datumet de kollar platserna och tar in folk i skolor? Tacksam för svar!! Är otroligt rädd o nervös.. Sigrid Rudebeck känns helt fel för mig. Mvh, Linn

    • Milla : Vilket program och inriktning söker du? Är det samma program på båda skolorna som du sökte?
    • : Ja, sökte Natur på båda och saknade 8 poäng från att komma in på sigrid från början. Men vill inte gå där längre alls.

    1 Svar

    Milla SYV på FrågaSYV

    Hej Linn! Vi får hålla tummarna för att du ej kommer in från reserv! Ha is i magen, vänta och se hur det blir. Hoppas på tur! Blir det inte som du önskar, kontakta i så fall gymnasieintagningen i Göteborg ...

    Studie- och yrkesvägledare
    • : Vad ska jag säga till de, och hur hittar man deras mail/nummer??
    • Milla : Kontaktuppgifter - http://antagningskanslier.se/kansli/gymnasieantagningen-goteborgsregionen/
    • Milla : Säga ska du Vilka dina önskemål är, tycker jag.
    • : Det går intr att få tag på de.. vad ska jag göra
    • Milla : Invänta resultat av reservantagningen. Vi hoppas du stannar på Donner, där du är antagen. Hör av dig, när du känner till resultatet! Lycka till!
    Läs alla kommentarer