Hej Johanna,

    har du testat vända dig direkt till den aktuella skolan, Växjo-fria-gymnasium? Börja med att se på skolans hemsida. Om du inte hittar info på skolans hemsida - vänd dig till Studie- och yrkesvägledare på den aktuella skolan.
    För övrigt, så är det många kurser som är Obligatoriska på varje nationellt svenskt gymnasieprogram och erbjuds däför på samtliga skolor. Se gärna den Generella programplanen för EK >>.

    Det är på Ekonomiprogrammet endast 500 poäng (en femte del av all utbildning) som är valbara kurser.