Julia SYV på FrågaSYV

    Ja, du har rätt att läsa kurser för grundläggande behörighet även om du läser som lärling.;)

    Frågor och svar taggade med 'envis' (1 st.)

    • cheima

      jag undrar vilket jobb skulle passat mig bäst?

      jag är väldigt social och envis. bra på att klura ut saker. vill leva ett dröm liv med mycket pengar. Jag har funderat lite på advokat och inspektör.

      Milla : : Hej Cheima! Går du i åk8 idag? Jag ser att du är 14 år och antar att du går i "åttan". Stämmer det? I så fall väljer du till gymnasiet under nästa läsår. Du behöver inte bestämma dig redan nu... ang. vilket... Läs hela svaret