Jacob
    Hur får ja reda på vilka böcker jag behöver till matematik 2a på komvux, är det skolan som kommer i kontrakt med mig eller är det något annat?
    • Julia : Innehåll i Matte 2 kan du se på https://www.matteboken.se/lektioner/matte-2 och du kan påbörja självstudier med hjälp av www.matteboken.se - du kan t.ex börja med att repetera innehåll i Matte 1. Exakt vilken lärobok som er lärare i matte på komvux att rekommendera, vet ingen annan än just den läraren. Det kan inte uteslutas att vi klarar er utan böcker, ex. endast med info som finns på Internet. Det bestämmer läraren.

    1 Svar

    Hej Jacob,

    Ja, det är från Komvux som du har kommit in på som ger dig litteraturlistor och kursplanen för kursen. Är du antagen ska de höra av sig med information om kursstart och annan nödvändig information, men annars kan du alltid höra av dig till den ansvarige läraren för kursen, receptionen eller gå dit för att få mer information.

    Lycka till med kursen!

    Mvh,

    Malin