emilia
    Hej, jag har sökt efter många gymnasie men har inte hittat den rätta.
    Jag undra vilka gymnasie det finns i stockholm för elever med add, det kan vara kommunalt eller en fristående, Jag letar även en gymnasie som har restaurang och livsmedel program med bageri och konditori inriktning. Som sagt så är det mycket viktigt att gymnasiet är inriktad för neuropsykiatriska diagnoser, framför allt för ADD. Det ska även vara så nära som möjligt där jag bor.